Aplikacja Android do inwentaryzacji środków trwałych w nowej odsłonie

Aplikacja Android do inwentaryzacji środków trwałych w nowej odsłonie
Aplikacja ANDROID do inwentaryzacji środków trwTreść archiwalna. Treść archiwalna. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnym kalendarzem webinarów aby dowiedzieć się więcej o naszych produktach.

Aplikacja ANDROID do inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia powstała z myślą o użytkownikach, którzy chcą przeprowadzić spis z natury na telefonie. Proces ten przy wykorzystaniu aplikacji staje się dla nich przede wszystkim łatwiejszy i jeszcze bardziej efektywny. Wystarczy, że użytkownik aplikacji posiada telefon z systemem ANDROID, który po zainstalowaniu aplikacji OPTIest mobile, zamienia się w nowoczesne urządzenie do przeprowadzenia spisu z natury. Ponadto, dzięki komunikacji online urządzenia z bazą, równocześnie mogą pracować zespoły spisowe i komisja rozliczająca inwentaryzację, co jeszcze korzystniej wpływa na czas przeprowadzanych prac.

Jakie korzyści wynikają z zastosowania aplikacji ANDROID do inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia?

  • skanowanie kodami kreskowymi i technologią RFID,
  • sprawne i automatyczne rozliczenie inwentaryzacji majątku,
  • mobilność pracy,
  • prosta obsługa użytkowania, redukcja kosztów,
  • eliminacja błędów rozliczeniowych,
  • synchronizacja pracy komisji inwentaryzacyjnej z zespołami spisowymi.

Jak wygląda nowa aplikacja ANDROID do inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia?

W ostatnich miesiącach programiści OPTIDATA pracowali nad zmianami, które miały na celu przede wszystkim zwiększyć funkcjonalność aplikacji.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Wypełnij formularz kontaktowy zamieszczony na naszej stronie internetowej. Następnie nasi doradcy skontaktują się w celu omówienia Twoich potrzeb.

Powiązane posty
No items found.