Samospis - Inwentaryzacja majątku na pracy zdalnej

Samospis - Inwentaryzacja majątku na pracy zdalnej
Samospis - Inwentaryzacja majątku na pracy zdalnej Treść archiwalna. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnym kalendarzem webinarów aby dowiedzieć się więcej o naszych produktach.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach, w trakcie których będą mogli Państwo samodzielnie przeprowadzić inwentaryzację online środków trwałych i wyposażenia przy wykorzystaniu technologii automatycznej identyfikacji. Całe wydarzenie będzie poświęcone tematowi ewidencji oraz inwentaryzacji, ze szczególnym uwzględnieniem procesu samospisu majątku znajdującego się poza firmą - np. w domach pracowników przebywających na pracy zdalnej.

Na warsztatach wykonasz z nami samospis krok po kroku:

  • Przygotowanie procesu inwentaryzacji.
  • Przeprowadzenie zautomatyzowanego spisu z natury on-line.
  • Zinwentaryzowanie majątku powierzonego pracownikom do użytkowania poza siedzibą firmy.
  • Rozliczenie inwentaryzacji.
  • Wygenerowanie arkuszy spisowych.

Przyjdź i sprawdź, jak sprawnie może wyglądać proces inwentaryzacji! Zgłoszenia na warsztaty prosimy dokonywać poprzez formularz kontaktowy.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Termin: 22 czerwca w godzinach 10:00-15:00

Miejsce: Centrum Szkoleniowe Wspólna, ul. Wspólna 56, 00-686 Warszawa

Prowadzący: Iwona Szarek (Optidata), Jacek Biernacki (Biegły Rewident)

Kontakt: iwona.szarek@optidata.pl, tel. +48 668 496 642

Zapisy: Aby uczestniczyć w spotkaniu, wymagane jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

SZCZEGÓŁY SPOTKANIA:

10:00 - 10:15 - Rejestracja uczestników, kawa powitalna

10:15 - 12:00 - Część I

  • Ewidencja i inwentaryzacja majątku oraz obowiązek jej prowadzenia - Biegły Rewident Pracuj mądrzej, nie ciężej - jak dedykowane systemy IT wspierają procesy ewidencyjne - Optidata
  • Jak prawidłowo znakować majątek rzeczowy - pierwszy krok do szybkiej i bezbłędnej inwentaryzacji - Optidata
  • Rola urządzeń mobilnych w zautomatyzowanym procesie spisu z natury - Zebra Technologies

12:00 - 12:30- Przerwa kawowa

12:30 - 14:45- Cześć II

  • Budowanie bazy ewidencyjnej w systemie OPTIest - istota wdrożenia logicznych i wydajnych procesów ewidencyjnych
  • Raportowanie w systemie OPTIest - narzędziu do sprawnego zarządzania posiadanym mieniem
  • Nowoczesna inwentaryzacja w systemie OPTIest

14:45 - 15:00 - Panel dyskusyjny, zakończenie

Powiązane posty
No items found.