Aplikacja mobilna do inwentaryzacji środków trwałych

Jeśli myślisz o usprawnieniu pracy związanej z inwentaryzacją środków trwałych, warto zaopatrzyć się w nowoczesne narzędzia, takie jak aplikacja mobilna do inwentaryzacji, która zmienia sposób, w jaki przedsiębiorstwa zarządzają swoimi zasobami.

Aplikacja mobilna OPTIEST Android jest przeznaczona do sprawnego przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji środków trwałych. Obiekty można skanować za pomocą skanera kodów 1D/2D lub RFID. Aplikacja działa w trybie hybrydowym – online oraz offline.

Korzyści z wykorzystania:

  • Intuicyjny interfejs użytkownika, który umożliwia szybkie skanowanie.
  • Identyfikacja środków trwałych za pomocą wbudowanych aparatów w smartfonach.
  • Błyskawiczny proces inwentaryzacji środków trwałych.
  • Automatyczny odczyt danych eliminuje ryzyko błędów.
  • Śledzenie zmian inwentarza w czasie rzeczywistym.
  • Łatwa integracja z systemami zarządzania, co umożliwia spójność danych.
  • Natychmiastowe raportowanie danych po wykonanej inwentaryzacji.
  • Synchronizacja pracy komisji inwentaryzacyjnej z zespołami spisowymi.

Podobne artykuły, które mogą Cię zainteresować
No items found.
Contact

Ready for the transformation?

Our expert will call you as soon as possible

Udało się!

Otrzymaliśmy twoje zgłoszenie! Już wkrótce będziemy rozmawiać o pomocy dla twojej logistyki  

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Contact us directly:
+48 12 299 60 00
optidata@optidata.pl